استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بصیرت‌افزایی و کار‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان تاکید کرد.

غلامعلی حیدری در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از نامگذاری ۳۱ اردیبهشت ماه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان روز این استان خبر داد.

وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای بهره‌برداری از روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند و برنامه مدونی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بصیرت‌افزایی و کار‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌های و مدارس با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان تاکید کرد.

حیدری اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود در حوزه فرهنگی عمل کنند، در این زمینه هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی استان باید ایجاد شود.

وی با اشاره به پیش بودن هفته بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی و ۱۳ آبان‌ماه گفت: مسئولان در دانشگاه‌ها و مدارس حضور یابند و میزگرد‌ها و نشست‌هایی با جوانان داشته باشند.

حیدری با اشاره به نقش تربیتی آموزش و پرورش افزود: در مدارس باید ارتباط بین معلمان و والدین و اولیا و مربیان با آموزش و پرورش گسترش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار