حجت الاسلام ذوالنوری گفت:فریاد زنندگان زن، زندگی، آزادی اگر می گویند آزادی، پس باید چادر را از سر خانمی که اعتقاد به چادر دارد نکشند و او را مجبور به بی حجابی نکنند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در  مراسم تجلیل از برترین‌های انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان، تعطیلی مدارس در ایام کرونا را به ضرر دانش آموزان و موجب سخت شدن کار و مسئولیت انجمن اولیا و مربیان دانست و گفت: این انجمن اکنون باید با استفاده از تمام فرصت‌ها به جبران عقب ماندگی‌های دو سال گذشته بپردازد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با اشاره به اغتشاشات اخیر، منشا و سیاستگذار اصلی این آشوب‌ها را استکبار و کشور‌های ضد اسلامی عنوان کرد و گفت: آن‌ها در راه رسیدن به اهداف شوم خود با روی آوردن به گزینه‌های سخت و نرم همچنان نقشه‌ها و توطئه‌های متعددی را اجرا می‌کنند.

او دلیل اصلی فراگیر نشدن اغتشاشات اخیر را تعرض به دین و باور‌ها و خشونت آشوبگران دانست و گفت: این دو موضوع موجب شد تا ملت بصیر و انقلابی ایران راه خود را از این گروه‌ها جدا و پیشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: فریاد زنندگان زن، زندگی، آزادی اگر می گویند آزادی، پس باید چادر را از سر خانمی که اعتقاد به چادر دارد نکشند و او را مجبور به بی حجابی نکنند!

۲۴ تا سی ام مهر به عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
اقای زنورعزیزاین روزها میبینیم که بخاطرچادری بودن مدت طولانی درصف نان میایستیم وشاطربهعمدنوبت نان دادن بماراعقب میاندازد اتوبوس بعمدازکنارمان ردمیشودتاکسی حاضربسوارکردن زن محجبه نیست ومتاسفانه بایک جریان مخرب علیه زن چادری روبرو هستیم حتی دوستان وهمسایه وفامیل هم برای بانزواکشیدن زن محجبه باهم تبانی میکنند
آخرین اخبار