مجمع جهادگران بسیجی استان قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر بر حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

 متن بیانیه مجمع جهادگران استان قم در محکومیت اغتشاشات و حمایت از مواضع حکیمانه رهبر معظم و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((أَ حَسِبَ النّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنّا وَ هُمْ لا یُفْتَنُونَ))
مردم گمان مى کنند، همین که گفتند: ایمان آوردیم، رها مى شوند و آزمایش نخواهند شد.

 

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره‌ای پیکره‌ی طاغوت را در هم شکست و پرچم الله اکبر را بر فراز ایران اسلامی سایه گستر کرد و با خون نزدیک سیصد هزار شهید امضا شد تا اسلام بر مسلمین حکومت کند و نه گماردگان کفر که آرزویشان نابودی دین خدا و فضایل انسانی است.
امروز انقلاب اسلامی در آستانه‌ی چهل و چهار سالگی اش نه تنها در جایگاه علمی و نظامی والایی قرار گرفته است بلکه مردم دنیا دل به یاری انقلاب اسلامی بسته اند تا آنان را از چنگال ظلم و جور برهاند و با الگو گیری از آن جوامع بشری را از رذالت و پستی به عزت و کرامت انسانی برساند و با افتخار باید گفت که جمهوری اسلامی از بهمن ۵۷ تا کنون بزرگترین خطر برای مستکبرین عالم بوده و این مسیر را به یاری خدا تا رفع فتنه از عالم و تا شنیدن ندای "انا المهدی" ادامه خواهد داد.

دنیا شاهد این مطلب است که انقلاب اسلامی هر روز بیش از گذشته در حال صدور فرهنگ انقلابی و جهادی خود به دنیاست و این حقیقت موجب شده تا بار دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام عزم خود را جزم و مزدوران و جیره خوران خود را اجیر کنند تا از فرصت بوجود آمده در کشور نهایت بهره‌ی خود را ببرند و کشور را به پرتگاه سقوط بکشانند و شکست خود را در فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۸ جبران کنند.

تمام تلاش خود را کردند تا با به میدان آوردن تمام رسانه‌ها و مواجب بگیران خود و سلبریتی‌های خارجی و وطن فروشان داخلی، مردم را همراه خود کنند تا به بهانه‌ی حجاب اجباری اهداف شوم خود را که غایت آن براندازی و تجزیه‌ی ایران عزیز است محقق کنند، اما مثل همیشه ملت شریف ایران با هوشیاری و بصیرت با پیروی از رهنمود‌های نایب المهدی امام خامنه‌ای مدظله العالی مانع از به کرسی نشستن اهداف دشمنان شدند.

به همین منظور مجمع جهادگران استان قم به نمایندگی از صد‌ها گروه جهادی مواضع و مطالبات خود را در چند بند اعلام می‌دارد:

۱) در آیات سوره‌ی مبارکه احزاب آمده است که سنت الهی تا قیامت در خصوص برخورد با منافقین و کسانی که امنیت جامعه را با انتشار شایعات متزلزل می‌کنند "قتّلو تقتیلا" ست. جهادگران استان قم علاوه بر محکوم کردن اغتشاشات و خرابکاری‌های صورت گرفته در کشور، خواستار برخورد قاطع، سریع و بازدارنده‌ی دستگاه قضایی با تمام عوامل بر هم زننده‌ی نظم و امنیت و هتّاکان مقدسات دینی و ملی در سطوح مختلف می‌باشد.

۲) جهادگران استان قم بیش از پیش قدردان زحمات ارزشمند و مخلصانه‌ی نیروی انتظامی و سپاه و بسیج در حوزه‌ی برقراری امنیت می‌باشند و از مجلس شورای اسلامی مطالبه می‌کنند تا با اصلاح قوانین ناقص، که موجب تضعیف نیرو‌های امنیتی می‌گردد و با پر کردن خلا‌های قانونی نسبت به هرچه بیشتر شدن اقتدار حافظان امنیت همت نمایند.

۳) بی شک کم کاری‌ها و خیانت متولیان اداره‌ی کشور در گذشته و خصومت و تحریم دشمنان خارجی باعث شده که مردم عزیزمان فشار‌های اقتصادی زیادی را در طول سال‌های اخیر تا کنون متحمل شوند و دشمنان ملت نیز از این امر برای شعله ور کردن آتش فتنه‌ها نهایت سواستفاده را نمایند. جهادگران ضمن حمایت از قوه‌ی مجریه مطالبه می‌کنند تا با استفاده از ظرفیت مردم و حلقه‌های میانی، متولیان امر اقتصاد کشور با روحیه‌ی جهادی به حل سریع مشکلات معیشتی بپردازند.

۴) رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌فرمایند "هر که می‌خواهد با آمریکا مبارزه‌ی اساسی کند، باید به این مردم خدمت کند". یقینا مجاهدت‌ها و خدمات مخلصانه‌ی جهادگران در حوزه‌های مختلف کمک‌های مومنانه و امداد رسانی در حوادث طبیعی و فتنه‌ی استکباری کرونا، خود باعث بالا رفتن امنیت اجتماعی شده است و مردم نیز با مشاهده‌ی زحمات فرزندان انقلاب به نظام اسلامی دلگرم شده اند. به همین منظور جهادگران از دستگاه‌های قادر بر پشتیبانی از گروه‌های جهادی مطالبه می‌نمایند تا با حمایت از این حلقه‌های میانی برای گسترش فعالیت جهادی و عمومی شدن فرهنگ جهادی همت خود را جزم نمایند.

۵) زن در اسلام از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و در کشور ما نیز بعد از انقلاب توجه ویژه‌ای به بانوان داشته تا بتوانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی علم آموزی و نقش آفرینی کنند. پیشرفت چشم گیر بانوان ایرانی و نقش آفرینی ایشان در سطح کشور و بین الملل همچون خواری در چشم دشمنان شده و گواه بر این مطلب استفاده‌ی ابزاری از زنان در فتنه‌ی اخیر است که خود ظلم بزرگی به جایگاه زنان می‌باشد. بانوان جهادگر همچون همیشه با تمام توان در عرصه‌های تخصصی در اجتماع نقش آفرینی خواهند کرد و از وزارت آموزش و پروش و حوزه‌های علمیه مطالبه می‌کنند تا با بکارگیری جهادی و انقلابی در بدنه‌ی آموزشی کشور، از سال‌های ابتدایی تحصیلی، دانش آموزان را با کرامت و جایگاه زن در اسلام آشنا کنند تا عرصه‌ی سو استفاده از زنان برای رسیدن به اهداف خبیثانه دشمن بسته شود.

۶) در پایان مجمع جهادگران استان قم به نمایندگی از گروه‌های جهادی شهر کریمه‌ی اهل بیت علیهاسلام اعلام می‌دارند مانند گذشته در هر زمینه‌ای که انقلاب اسلامی به آنان نیاز داشته باشند آماده به خدمت و همانند "شهید مهدی زاهدلویی" جهادگر بسیجی جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار