امام جمعه موقت تهران در ساری گفت: انقلاب اسلامی استکبار و آمریکا را به بن بست رسانده است.

آیت الله سید کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز چهارشنبه ۲۷ مهر در کنگره بین المللی راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و نهج‌البلاغه در جهان در ساری با بیان اینکه اسلام شیاطین را به بن بست رسانده است، گفت: انقلاب اسلامی هم استکبار و آمریکا را به بن بست رسانده و این مسئله بسیار مهمی است.

او افزود: سکولار‌ها طی ۴۰ سال اخیر سعی کردند بخشی از جوانان، دختران معصوم را مقابل دین قرار دهند، اما فرهنگ حسینی و اربعینی و اجتماع غدیری مانع و موجب شکست آن‌ها شد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه دشمنان با نقشه به میدان آمدند و هنرمندان را به میدان آوردند، گفت:دشمنان از همه ابزار‌های مؤثر در کودکان و جوانان استفاده کردند، اما به نتیجه نرسیدند.

او با اشاره به نقش تربیتی گفتار امیرمومنان (ع) و احصای رسالت سیاسی، اجتماعی، روانی، قضائی و بین المللی آن حضرت، افزود: کلام حضرت علی (ع) دون کلام خدا و فوق کلام بشر است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه نهج البلاغه تجلی قرآن عینی است و عین قرآن محسوب می‌شود، گفت: قرآن کریم تجلی اعظم خداوند بوده و حیات دارد و کاغذ محسوب نمی‌شود و حقیقت لایتنهی است.

حفظ انقلاب بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ غدیر

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در کنگره بین المللی راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و نهج‌البلاغه در جهان، گفت: انقلاب اسلامی از بهترین دستاورد‌های فرهنگ غدیر بوده و حفظ آن از بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ غدیر و برداشتن گام‌های دیگر در گسترش آن است.

او افزود: امروز به قدرتی در قالب فرهنگ غدیر و نظام اسلامی دست یافته ایم و باید نظام مقدس اسلامی را حفظ کنیم و در غیر این صورت صد‌ها فرسنگ از وضع موجود عقب خواهیم بود.

آیت الله محمدی لائینی بهترین راهکار را برای گسترش فرهنگ غدیر را حفظ داشته‌های کنونی یاد کرد و گفت: همه باید پای انقلاب اسلامی که تجلی فرهنگ غدیر است بایستیم، زیرا امروز روز قیام، دفاع و کلام است.

امام جمعه ساری با تاکید بر این که پای علم انقلاب باید بایستیم و آن را حفظ کنیم خواستار حفظ دستاورد‌های فرهنگ غدیر در جامعه شد.

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار