معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : باید برای راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین ایجاد شهرک تولید محتوا در استان است که این شهرک برای اولین بار در کشور ایجاد و کار بسیار بزرگ و مهمی خواهد بود.

وی افزود: در استان مدت‌هاست تمرکز بر اجرایی شدن این مصوبه وجود دارد و شواهد حاکیست اجرایی شدن و بهره برداری این پروژه نیازمند ورود تعدادی از ارگان‌ها و دستگاه‌ها در سطح ملی است.

رجحانی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید یکی از سازمان‌های باظرفیت که می‌تواند در این زمینه ورود داشته باشد، سازمان اوقاف و امور خیریه باشد، به همین سبب با طرح موضوع و مذاکرات صورت گرفته با مسئولین این سازمان قرار شد در راستای توسعه این شهرک سرمایه گذاری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: البته نیاز است در راستای شکل گیری این شهرک و ایجاد تجهیزات نرم افزاری و زیرساخت‌های غیر ساختمانی مذاکراتی با دیگر دستگاه‌ها صورت گیرد تا با جذب سرمایه گذار شاهد تسریع در روند تکمیل این پروژه باشیم.

رجحانی با بیان اینکه در فضای امروز ایران احداث شهرک تولید محتوا یک ضرورت فوق العاده است، اظهار داشت: رویکرد سازمان اوقاف، مدیران استانی و کشوری این مجموعه بسیار کارساز و کارگشا است چرا که سازوکار تفکرات مدیران و مسئولان با موضوع وقف و پویایی تفکر اقتصادی حاکم بر دارایی‌های سازمان مربوطه سبب قرار‌گیری این سرمایه عظیم ملی در مسیرتوسعه کشور خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.