فرماندار اصفهان گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه‌ای زمان‌بندی شده است و گام‌های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده است.

محمد علی احمدی در نشست شورای اداری شهرستان اصفهان، اظهار داشت: ما باید قوانین و مقررات را به خوبی اجرا و از نهایت انعطاف‌های قانونی بهره بگیریم و در این راستا به مردم کمک کنیم.

او افزود: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی به شرق اصفهان (شهر‌ها و روستا‌های بخش مرکزی) بالاخص شهر زیار و برخی از روستا‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند و راهکار‌های برون رفت از مشکلات مردم را بیابند و در راستای رفع آن‌ها بکوشند.

احمدی بیان کرد: بررسی و ارائه راهکار‌های قانونی پیرامون استخرها، چاه‌های آب و الزامات قانونی موجود، به عنوان یکی از مسائل مردم این منطقه است که می‌تواند الگویی برای دیگر شهرستان‌های شرق اصفهان باشد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دولت انقلابی سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه‌ای زمان‌بندی شده است و گام‌های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.

او گفت: کارگروهی تحت عنوان عمران روستایی با محوریت دستگاه‌های اجرایی، شورای بخش، شورای روستا و دهیار تشکیل و مسائل و مشکلات عمرانی روستا‌ها بررسی و پیگیری شود.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان اطلاعات دقیقی از اجرای برخی پروژه‌های مهم شهرستان ندارند، بنابراین دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به اطلاع‌رسانی کامل در خصوص پروژه‌های اجرا شده و یا در دست اجرا اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.