فرمانده انتظامی کل کشور: امروز ما آمادگی داریم که تجهیزات خود را صادر کنیم و خیلی از کشور‌ها با ما قرارداد دارند و دریچه تعامل به صورت دو طرفه باز است.

فرمانده انتظامی کل کشور در افتتاحیه نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۲ گفت: پس از ۲ سال وقفه در برگزاری نمایشگاه ایپاس به دلیل کرونا، امسال شاهد برگزاری این نمایشگاه در تهران هستیم.

سردار اشتری گفت: اکنون که پس از ۳ سال نمایشگاه ایپاس برگزار شد، شاهد رشد و پیشرفت در این حوزه بودیم.

وی افزود:  پلیس بعد از انقلاب اسلامی در حال ارتقا بوده و بخصوص در سال‌های گذشته این رشد قابل ملاحظه است.

فرمانده انتظامی کل کشور اضافه کرد: پلیس باید برای امنیت مردم و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و از کسانی که مرتکب جرم می‌شوند با تجهیزات پیشرفته چند گام جلوتر باشد و امروز امنیت، دغدغه اصلی تمامی دولت‌ها است و در سایه امنیت است که ما می‌توانیم رشد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا کنیم.

وی تصحیح کرد: تمامی دولت‌های دنیا برای رشد به دنبال این امنیت هستند.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه هدایت رهبری انقلاب و تلاش پلیس دارای امنیت است و یکی از ستون‌های امنیت، پلیس است.

اشتری اضافه کرد: نقش پلیس یک نقش موثر است و برای برقراری این امنیت تجهیزات، امکانات و دسترسی به فناوری‌های روز دنیا نیاز است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امروز با وجود نخبگان کشور و پلیس، بخشی از این امکانات را در داخل کشور تهیه می‌کنیم که این یک افتخار بزرگ است.

اشتری گفت: امروز ما این آمادگی را داریم که تجهیزات خود را صادر کنیم و خیلی از کشور‌ها با ما قرارداد دارند و دریچه تعامل به صورت دو طرفه باز است.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا ما توانستیم روی پای خود بایستیم که این افتخاری است برای مردمی که تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کردند.

وی تصحیح کرد: آمادگی تبادل و تعامل با کشور‌های دوست و برادر را داریم و پلیس توانسته با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته مأموریت‌های خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهد

اشتری با اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف ایران حضور دارد گفت: مرزبانان در مرز‌های ایران با تجهیزات حافظان مرز هستند و همچنین ماموران پلیس در جاده‌ها، روستا‌ها و پایانه‌ها حضور دارند و خدمات رسانی می‌کنند.

او گفت: پلیس در حفاظت از جان، مال و ناموس مردم شهدایی را تقدیم و افتخار پلیس این بوده که برای امینت و آرامش مردم جان‌فشانی کرده است که مردم ما هم قدردان این زحمات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.