عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک از پیشرفت ۷۰ درصدی کار عمرانی فرهنگ‌سرای بهمن خبر داد.

ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک گفت: فرهنگسرای بهمن مجموعه اداری ورزشی و فرهنگی محسوب می‌شود که به همت شورا، شهردار و مجموعه عمرانی شهرداری کار به سرعت درحال پیشرفت است و حضور این فرهنگسرا در منطقه کمتر برخوردار صدر آباد باعث تحول منطقه می‌شود.

او با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی افزود: کوچه امام حسین (ع) بلوار جمهوری به خیابان تبدیل شده است و زیرسازی آن انجام شده، جوی‌های آبی نیز در آن خیابان در نظر گرفته شده است تا در هنگام سیل برای هدایت آب‌ها کمک‌رسان باشند و این خیابان آماده سازی و بعد از آسفالت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ابوترابی گفت: با توجه به اینکه وضعیت کوچه‌های صدرآباد مناسب نیست و معابر نیز زیرسازی و آسفالت نشده است طی مصوباتی، شش و نیم میلیارد بودجه برای آن اختصاص یافت تا حدود ۲۵ هزار متر مربع در ماه آینده در این محله آسفالت انجام شود.

به گفته او یکی از مناطقی که دغدغه شورای ششم است شرایط نامناسب بلوار صابر یزدی است که زیبنده شهر یزد نیست به همین دلیل اعتباری بالغ بر سه میلیارد برای ساماندهی بلوار در دستور کار قرار گرفت.

عضو شورای شهر اسلامی شهر یزد ابراز امیدواری کرد که با آغاز فعالیت طرح فرهنگسرای بهمن در منطقه صدر آباد، این منطقه رونق چشمگیری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.