مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: از مجموع ۹۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اصفهان تاکنون دستکم طرح هادی در ۷۳۶ روستا از طریق ۸۰۰ پروژه اجرا شده و یا در دست اجراست.

غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: طرح هادی از جمله بهسازی محیط روستا‌ها یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در سطح روستا‌های استان است.

او ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان تاکنون عملیات نقشه برداری و تهیه طرح هادی را در یک هزار و ۵۰۵ روستا انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی استان بر اساس سرشماری سال ۹۵ اظهار داشت: تهیه طرح هادی در ۹۱۹ روستا، تهیه طرح بازنگری در ۵۶۹ روستا و تهیه طرح بازنگری مجدد در ۱۱۴ روستا انجام شده است.

او اضافه کرد: تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان اصفهان با تامین اعتبارات استانی و ملی تا پایان سال ۹۹ دارای طرح هادی شدند و تاکنون برای حدود ۱۳۲ روستای زیر ۲۰ خانوار استان نیز طرح تعیین محدوده تهیه شده است.

خانی بیان کرد:بازنگری طرح هادی در ۱۵۶ روستای استان سال گذشته انجام شد.

او خاطرنشان کرد: طرح هادی بافت با ارزش نیز در ۶ روستای هنجن، کمجان، طره، یارند، برز و ابیانه اجرا شده و طرح بافت با ارزش روستای نشلج نیز در دست اجراست.

استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان دارای ۱۱۰ شهر و یک هزار و ۹۳۴ روستا و آبادی با جمعیت نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.