معاون سوادآموزی آموزش وپرورش فارس از تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات سوادآموزی در زندان‌های استان خبر داد و گفت: بسیاری از زندانیان به دلیل بی سوادی در دام افراد شیاد افتاده‌اند.

مجید احمدی در نشست مشترک معاونین اداره کل زندان و سواد آموزی آموزش و پرورش فارس با هدف رفع مشکلات سوادآموزی در زندان‌های استان، گفت: بدون شک سواد آموزی بدون همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها به اهداف خود نخواهد رسید.

او گفت: سواد آموزی امروز دیگر خواندن و نوشتن نیست و توجه به مهارت‌های اساسی زندگی جز الزامات و اهداف سازمان نهضت سوادآموزی است.

احمدی گفت: امروز در راستای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب طرح تعمیق و تحکیم سواد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان فارس نیز در این جلسه گفت: همیشه ارتباط مستقیمی بین جرم و میزان سواد برقرار است.

انصاری با اشاره به اینکه وظیفه است تا با فعالیت‌های فرهنگی و توجه به آموزش باعث کاهش جرائم باشیم، عنوان کرد: در تمام زندان‌های فارس زمینه برای امر سواد آموزی فراهم است

معاون آموزش و پرورش فارس گفت: به جهت رفع مشکلات تشکیل کارگروه تخصصی سواد آموزی را بسیار لازم و ضروری می‌دانیم و امیدواریم با برگزاری‌های این جلسات شاهد ارتقا سطح کمی و کیفی آموزشی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.