مهم‌ترین حوادث ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاتل ۳۶ ساله در آباده در کمتر از ۴ ساعت

فرمانده انتظامی آباده ازشناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان آباده، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع قتل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های مأموران انتظامی مشخص شد که فردی ۳۶ ساله با دو نفردرگیر شده و با اسلحه شکاری به سمت آن‌ها تیراندازی و سپس از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در نتیجه این تیراندازی، هر دو نفر مجروح و به مرکز درمانی انتقال داده می‌شوند که یک جوان ۳۹ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ مسعودی گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در کمتر از ۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کوه‌های اطراف محل قتل دستگیر شد.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه این اقدام خود را اختلافات ملکی عنوان کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه فرد قاتل به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف تریاک در کازرون

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در یکی از روستا‌های شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از روستا‌های شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی با هماهنگی مرجع قضائی یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را که در یکی از روستا‌های شهرستان فعالیت می‌کرد، شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفا متهم دستگیر شده، ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف خودرو سرقتی در مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از کشف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادررزمجوئی گفت: مأموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستورایست صادر کردند.

او گفت: راننده سواری ۴۰۵ بدون توجه به دستورمأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب وگریز راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خودرو را رها و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: پس ازاستعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سابقه سرقت دارد که با هماهنگی قضائی جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ رزمجوئی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

کشف گردو قاچاق در نی ریز

فرمانده انتظامی نی ریز از کشف ۵۲۰ کیلوگرم گردو قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم الله کرمی گفت: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، ۵۲۰ کیلوگرم گردوی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ کرمی گفت: ارزش این محموله قاچاق، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح شهرستان در راستای برخورد با تخلفات این حوزه به اجرا در آمد.

او گفت: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت از واحد‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ توکلی با اشاره به بازدید از بیش از ۵۰ واحد صنفی این شهرستان طی چند روز گذشته، تصریح کرد: در این طرح ۱۱ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطار‌های داده شده پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، از همه صنوف خواست با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت اقتصادی جامعه یاری کنند.

قاچاق مواد مخدر با بلعیدن

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و کشف یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه راننده و ۲ سرنشین خودرو با ظن حمل مواد مخدر به روش بلع و انباری پس از هماهنگی قضائی دستگیر و برای انجام معاینات و اقدامات پزشکی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: در این خصوص یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده این ۳ قاچاقچی جاسازی شده بود، تخلیه و متهمان به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف گنج یاب قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

سرهنگ زمان الله کریمی گفت: ماموران یگان امداد خرامه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به همراه یک عدد سکه قدیمی، چهار تکه سفال قدیمی و یک عدد انگشتر فلزی کشف شد، افزود: در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی داراب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس داراب با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرائم و آسیب‌های اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی اجرایی شده است، افزود: کشف ۵ فقره سرقت و دستگیری ۴ سارق، دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۱۲ کیلو و ۱۱۳ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری یک فروشنده قرص‌های روانگردان و کشف ۳۰۴ عدد انواع قرص روانگردان و دستگیری ۴ متهم متواری از مهمترین نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار