استاندار اصفهان گفت: سرمایه اجتماعی در نظام اسلامی بر سرمایه اقتصادی، اولویت دارد بنابراین بالا بردن رضایت عمومی باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

سید رضا مرتضوی امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اصفهان در استانداری با تاکید بر لزوم استفاده از بخش‌های مختلف برای عضویت در این شورا، گفت: ارتقای بهره وری، شفافیت سازی، نیروی انسانی و رضایت عمومی از دستگاه‌های اجرایی مختلف باید در دستور کار این شورا و کمیته‌های زیر مجموعه قرار گیرد.

مرتضوی همچنین با اشاره به جشنواره شهید رجایی، تصریح کرد: لازم است فرایندی برای دریافت نظرات برجسته درباره شاخص‌های امتیازدهی در این رویداد، اتخاذ شود و بازنگری در برخی از آن‌ها در دستورکار جلسه‌های آینده قرار گیرد.

او با بیان اینکه لازم است از معاونت‌های استانداری اصفهان نیز در این زمینه نظرخواهی شود، افزود: امتیاز هر دستگاه اجرایی در شاخص‌های مختلف در جشنواره شهید رجایی نیز به خود آن دستگاه اعلام شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید کار‌های ویژه دستگاه‌های اجرایی مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در زمینه‌های مختلف مانند آب و حمایت برخی از بانک‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کار‌های ارزشمندی انجام شده است که باید در جشنواره شهید رجایی دیده شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت در استان‌ها زیر نظر شورای عالی اداری است و مسئولیت استقرار دولت الکترونیک و حفظ سرمایه انسانی را به عهده دارد.

محمدرضا قاسمی با اشاره به جشنواره شهید رجایی، افزود: در بیست و پنجمین دوره این جشنواره که مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۰ است، ۶۵ دستگاه اجرایی در استان اصفهان شرکت کردند که از بین آن‌ها هفت دستگاه برتر انتخاب شدند.

او ادامه داد: ۲ دستگاه برتر دارای بالاترین امتیاز در جمع بندی شاخص‌های عمومی و اختصاصی بودند و پنج دستگاه برتر دیگر از هر یک از گروه‌های پنجگانه به دلیل بالاتر بودن امتیاز‌ها انتخاب شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: همچنین از دستگاه‌های برتر در محور‌های ویژه مانند تحقق شعار سال و فرهنگ ایثار و شهادت و دستگاه‌های اجرایی که بیشترین رشد را نسبت به دوره قبل داشتند نیز تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.