معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید به شهرستان فریدونشهر بر اساس الگوی گردشگری نگاه کنیم تا با ایجاد زیرساخت‌ها، شاهد رونق این صنعت در خطه باشیم.

محمدرضا جان‌نثاری امروز در نشست با نخبگان شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان گفت: البته بایستی مراقبت کنیم تا علاوه بر توسعه گردشگری شاهد تهاجم فرهنگی در این شهرستان نباشیم و فرهنگ اصیل مردم منطقه حفظ شود.

او با بیان اینکه بیشترین دغدغه نخبگان فریدونشهر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مهاجرت جمعیت است، ادامه داد: ما نیز معتقدیم می‌توان با ارائه خدمات مناسب رفاهی به مردم از جمله جوانان، بر فعالیت‌های فرهنگی نیز سرمایه گذاری کنیم تا همانگونه که مردم شهرستان فریدونشهر انتظار دارند بتوانند اصول انقلابی گری خود را حفظ کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به دغدغه مردم فریدونشهر مبنی بر مدیریت منابع آب با اولویت شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به مطالب عنوان شده نیاز است شرکت آب منطقه‌ای همراهی و همکاری بیشتری در حوزه مدیریت منابع و مصارف آب داشته باشد.

جان‌نثاری عنوان کرد: گلایه از عملکرد آموزش و پرورش از جمله مشکلات نخبگان شهرستان فریدونشهر است که می‌طلبد نگاه عمیق تری به این حوزه شود و با فراهم کردن زیرساخت‌ها شاهد کاهش مشکلات باشیم.

او گفت:درخواست آموزش دینداری به صورت جدی در آموزش و پرورش از جمله نکات قابل توجه در صحبت‌های نخبگان است که به دلیل این نگاه ویژه از نخبگان شهرستان قدردانی می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان اصفهان آمادگی انجام کار‌های ریشه‌ای در شهرستان‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد، خاطر نشان کرد: نخبگان شهرستان فریدونشهر معتقدند اغتشاش‌های اخیر اعتقادشان به جمهوری اسلامی را محکم‌تر کرده است؛ این نوع نگاه برای ما جای مباهات را دارد.

او با اشاره به نگاه دولت به مناطق محروم، عنوان کرد: عدد و رقم‌های توزیع اعتبارات گویای نکته ویژه دولت به مناطق محروم است و تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و پیگیری مشکلات عدالت نسبی میان همه شهرستان‌های استان برقرار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جریان چهاردهمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی، با نخبگان شهرستان فریدونشهر دیدار و گفتگو کرد و بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حفظ فرهنگ اصیل مردم این شهرستان تاکید کرد.

فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار