همزمان با هفته تربیت بدنی ۴۰ زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می‌رسد.

فخرالدین اسدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌های تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی پس از ۲ سال شیوع کرونا و غیر حضوری بودن آموزش دانش‌آموزان، اکنون از اهمیت بالایی برخوردار است.

فخرالدین اسدی افزود: ۴۰ زمین چمن منصوعی برای همه شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است و مدارس امکانات ورزشی مجهز می‌شود.

وی، از تصویب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به استان چهارمحال و بختیاری در بخش ورزش دانش‌آموزی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از این میزان ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش، ۱۰ میلیارد برای استخر ناحیه ۱ و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای بهسازی و بازسازی مجموعه شهدای دانش‌آموز مصوب شده است.

چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در سال‌های و دهه‌های گذشته تعدادی از این دانش‌آموزان به عضویت تیم‌های ملی ورزشی درآمدند.

ورزش حال خوب و ایران قوی، شعار برنامه‌های هفته تربیت بدنی

ورزش حال خوب و ایران قوی، شعار برنامه‌های هفته تربیت بدنی است که از ۲۶ مهرماه برنامه‌ها آغاز می‌شود و تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با این هفته ۴ طرح ورزشی با با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


موعود بنیادی‌فرد افزود: این طرح‌ها شامل سالن‌های چند منظوره وانان، سرخون و کران، و همچنین ساختمان هیات فوتبال استان است که با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ساخته شده اند.

وی گفت: همزمان باهفته تربیت بدنی اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است و با مشارکت دیگر دستگاه‌ها نیز ۲۰۰ عنوان برنامه دیگر اجرا خواهد شد.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار