مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک شرکت ساخت دستگاه اسکاج بافی به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: پرونده این شرکت با طرح شکایت یک شهروند در دستور کار قرار گرفت که با احضار مدیرعامل شرکت، تحقیقاتی در این رابطه انجام شد.

او گفت: بر اساس این شکایت، دستگاه فروخته شده به شاکی معیوب بوده و کارایی لازم را نداشته که بنا به کارشناسی‌های انجام شده، تخلف تقلب در این پرونده محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و احراز در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۶ میلیارد ریالی شرکت متخلف صادر کرد.

مالک موتور سیکلت قاچاق در ممسنی محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مالک یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

سالاری گفت: موتور سیکلت متعلق به این فرد توسط مامورین نیروی انتظامی در شهرستان نورآباد ممسنی کشف که با توجه به نداشتن اسناد و مدارک قانونی، پرونده تعزیراتی برای مالک تشکیل شد.

او گفت: فرد مذکور در مراحل اولیه رسیدگی مدارکی را به شعبه ارائه کرد که طی استعلام از مراجع ذیصلاح، مشخص شد که مدارک ارائه شده جعلی و فاقد اعتبار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از احراز تخلف در این پرونده خبر داد و گفت: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط موتور سیکلت و جریمه ۱۲ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار