رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان برای برخورد جدی با مسببین، محرکین و مباشرینی که در ناآرامی‌ها نقش داشتند قاطع ورود می‌کند.

عبدالهی گفت: دستگاه قضایی استان تصمیم جدی دارد با سرعت و دقت با لیدرها ، مسببین ، محرکین ، مباشرین و اشخاصی که در ناآرامی‌ها نقش اساسی داشتند و یا هرکسی که حداقل و حداکثر عمل مجرمانه ای را داشته برخورد قانونی مناسب را اعمال کند.

وی تاکید کرد: پلیس می بایست ضمن شناسایی تمامی افراد ، مستندات ومدارک را به درستی تهیه و جمع آوری و به شعب خاص رسیدگی به حوادث اخیر گزارش کند.

وی تاکید کرد: اکنون علاوه بر دستگیری ، مردم از دستگاه قضایی سرعت در رسیدگی و قاطعیت را مطالبه دارند که رسیدگی سریع و با دقت مستلزم جمع آوری و گزارش ادله و مدارک لازم از عوامل مؤثر و افراد دستگیر شده است که با سرعت و به درستی مستندات و مدارک از سوی ضابطین تهیه و تحقق این موضوع از فراجای استان سمنان مورد انتظار است تا مجازات شایسته ای با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی انجام شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: پلیس در حوادث اخیر به خوبی نشان داد که در عین اقتدار و برخورداری از تجهیزات و امکانات ، با نرمش قهرمانانه به نحو شایسته در مقابل هجمه ها و تحریکات قشر فریب خورده با هدف بازگشت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخورد می کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.