دو مدرسه، یکی در شمال، یکی در جنوب سیستان وبلوچستان به بهره برداری رسید.

  برای دستیابی دانش آموزان به فضای آموزشی استاندارد، یک مدرسه ۳ کلاسه به همراه یک معلم سرا در روستای گلدشت بخش مرکزی دلگان به بهره برداری رسید.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این مدرسه ۳ کلاسه و معلم سرا با زیربنای ۱۵۵ مترمربع با اعتباری ۱۳ میلیارد ریال توسط خیر مدرسه ساز سید مجتبی طلایی زواره و موسسه خیریه پنج تن آل عبا مهر شهر کرج در روستای گلدشت چاه کیچی دلگان ساخته و توسط سازمان نوسازی تجهیز شده است.

میثم لک زایی افزود: اعتبار مورد نیاز دیوار و سرویس بهداشتی این مدرسه نیز توسط سازمان نوسازی تامین و در آینده‌ای نه چندان دور ساخته خواهد شد.
لک زایی اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس جهت ارتقای شاخص سرانه فضای آموزشی شهرستان دلگان در مجموع بیش از ۱۰۰ کلاس درس در دست اجرا دارد که برای تکمیل ساخت این کلاس‌های درس ۲۵۰ میلیون ریال تخصیص داده شده ودر حال انجام است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گفت: بر اساس هدف گذاری انجام شده در تامین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس سطح استان و حذف بخاری‌های نفتی، تمامی کلاس‌های درس مدارس شهرستان دلگان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد و موثر بهره‌مند خواهد شد.

بهزاد بامری فرماندار دلگان گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در حوزه مدرسه سازی اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهرستان دلگان آغاز کرده اند، اما کافی نیست.

مدیر آموزش و پرورش دلگان هم گفت: با افتتاح این مدرسه استاندارد تعداد ۶۱ نفر از دانش آموزان پسر و دختر مقطع ابتدایی در دو شیفت صبح و عصر از فضای آموزشی مطلوب بهره‌مند شدند.

همچنین مدرسه شش کلاسه شبانه روزی به نام سردار سرلشکر شهید صفوی در شهر دوستمحمد شهرستان هیرمند به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار