مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۳هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار در قالب طرح مشق احسان در زاهدان خبر داد.

علیرضا راشکی  اظهار داشت: بخشی از تجهیزات مشق احسان درسطح کشور توزیع می‌شود که سهم استان سیستان و بلوچستان تعداد ۱۳۲۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش چهل میلیارد ریال خواهد بود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان ارزش هر بسته نوشت افزار را بیشتر از سیصد هزار تومان عنوان کرد و افزود: بنیاد برکت تاکنون در استان ۷۴۴ کلاس ساخته که این رقم بیش از ۲ و نیم برابر میانگین کشوری تخمین زده شده است.

وی خاطرنشان کرد: میانگین کلاس‌های ساخته شده و در حال ساخت نیز هزار و ۲۳۸ کلاس درس است که از سال ۱۳۸۶ با ایجاد بنیاد برکت شروع شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان ساخت خانه بهداشت، راهسازی، آبرسانی، آموزش، تامین زنجیره غذایی و مشاغل را از دیگر خدمات ستاد اجرایی عنوان کرد.

این مسؤول گفت: بخشی از این اقدامات خدمت به خانواده‌های زندانیان زاهدان است که این مورد یک اقدام ارزشی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از طریق قرار گاه عدالت آموزشی بنیاد احسان تاکنون ۵۰ هزار بسته نوشت افزار توزیع شده است.

راشکی ادامه داد: مشارکت در ساخت مدرسه تولید دلگان، حمایت از گروه‌های جهادی تخصصی حوزه آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان و حمایت از ۲۰۰۰ دانش آموز کنکوری را نیز از جمله اقدامات انجام شده قرارگاه عدالت آموزشی عنوان کرد.

وی همچنین مشارکت در احداث هفت مدرسه تولید و برگزاری کارگاه‌های افزایش سطح علمی معلمین را از برنامه‌های آینده این قرارگاه بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار