دومین روز از تور بین المللی دوچرخه سواری جوانان مرند - ارس به مساحت ۶۶ کیلومتر از منطقه آزاد ارس تا روستای گردشگری زنوزق شهرستان مرند برگزار شد.

آقای امیدفر دبیر برگزاری این تور گفت: در این تور ۹ تیم و ۴۱ رکاب زن از کشور عراق و ایران حضور داشتند که از دیروز به مدت سه روز در بخش تایم تریل و استقامت در استان در حال برگزاری است.

آقای هوشیار،سردار این تور ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری این تور گفت: پارسال این تور به صورت کشوری برگزار شد و امسال با همت مسئولین استان و شهرستان مرند به صورت بین المملی برگزار می‌شود که این امر جای تشکر و قدردرانی از مسئولین شهرستان را دارد که شرایط برگزاری تور بین المللی را به درستی ایجاد کرده اند.

آقای داود عباسی فرماندار شهرستان مرند نیز کشف استعداد‌ها و تشویق جوانا به ورزش کردن و معرفی مناطق بکر گردشگری شهرستان مرند را از اهداف برگزاری این تور برشمرد.

در پایان روز دوم این تور محمد رامندی از تیم صرافی کایا، علیرضا عبدالهی از تیم سپاهان اصفهان و امیرحسین وطن پرست از تیم مس رفسنجان به ترتیب اول تا سوم شدند و محمد رامندی موفق به پوشیدن پیراهن کوهستان شد و ائلمان عابدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز پیراهن امتیازی را به تن کرد و علیرضا عبدالهی از تیم سپاهان اصفهان موفق به پوشیدن پیراهن طلایی شد.

فردا در آخرین روز از این تور بین المللی رکاب زنان مسیر ۵۷ کیلومتری باغ رضوان مرند تا کمربندی این شهرستان و تا کاروانسرای یام را رکاب خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.