دانشگاه آزاد تبریز قهرمان مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری مرند ـ ارس شد.

مقام اول و سوم مرحله نخست توربین المللی دوچرخه سواری مرند- ارس را رکابزنان تیم دانشگاه آزاد تبریز از آن خود کردند.

مرحله اول این تور به مسافت ۱۰ کیلومتر و در ماده تایم تریل انفرادی برگزار شد و ائلمان عابدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز با ثبت زمان ۱۲ دقیقه و ۲۹ ثانیه زودتر از همه از خط پایان گذشت، علیرضا عبداللهی از تیم سپاهان اصفهان با ثبت زمان ۱۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه دوم شد و پوریا یعقوبی از تیم دانشگاه آزاد تبریز با ثبت زمان ۱۳ دقیقه سکوی سوم را از آن خود کرد.

دومین دوره تور بین المللی دوچرخه‌سواری مرند ـ ارس با حضور رکابزنان جوان ۱۰ تیم باشگاهی و ملی امروز آغاز شد و تا ۲۴ مهرماه جاری ادامه دارد.

تیم‌های ملی جوانان ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و گرجستان به عنوان تیم‌های خارجی و جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس، نماینده خراسان رضوی و دانشگاه آزاد تبریز نیز به عنوان تیم‌های داخلی در این تور شرکت دارند.

دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی جوانان مرند ـ ارس در سه مرحله از شهرستان مرند تا منطقه آزاد ارس (جلفا) در حال برگزاری است.

در نخستین دوره این مسابقات که سال گذشته به صورت داخلی و با شرکت ۱۱ تیم برگزار شد، در مجموع امتیازات تیمی، تیم‌های اعتماد کالای یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید سهند به ترتیب رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.