معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۴۲۵ پرونده ارجاعی از شهرداری‌های استان در کمیسیون ماده ۵ استان مطرح و تصمیم گیری شد.

یوسف باقرزاده گفت: در شش ماهه اول سالجاری ۴۲۵پرونده ارجاعی از شهرداری‌های استان با برگزاری ۱۲ جلسه درکمیسیون ماده ۵ استان اردبیل مطرح و تصمیم گیری شد.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۴۵ پرونده ارجاعی از شهرداری‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، سرعین، نیر، پارس آباد، بیله سوار، گیوی، مغانسر، عنبران، آبی بیگلو، جعفرآباد، هیر، هشجین، کلور و تازه کند انگوت در شش ماهه اول سالجاری با برگزاری ۱۲ جلسه با حضور اعضا در جلسات کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل مطرح شده و پس از بحث و بررسی پرونده‌ها تصمیم گیری شده است.

باقرزاده گفت: ۴۵۸ پرونده ارجاعی از شهرداری‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، سرعین، نیر، پارس آباد، بیله سوار، گیوی، مغانسر، عنبران، آبی بیگلو، جعفرآباد، هیر، هشجین، کلور، انگوت و کورائیم در ۴۵ جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ استان با حضور کارشناسان و اعضا بررسی شده است.

او به برگزاری جلسات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در شش ماهه اول سالجاری اشاره کرد و افزود: با برگزاری ۷ جلسه با حضور اعضای کارگروه امور زیربنایی استان ۷۴ پرونده ارجاعی از دستگاه‌های اجرایی استان مطرح و بررسی شده است و در جلسات کمیته کارشناسی این کارگروه نیز با حضور اعضا طی ۶ جلسه ۶۸ پرونده مطرح و بررسی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.