جشنواره استانی قصه‌گویی ۲۴ و ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در تالار همایش اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار می‌شود.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، طی روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در تالار همایش سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی این اداره‌کل، خبر داد و گفت: جشنواره بیست‌وچهارم در سه بخش رقابتی (ملی، بین‌الملل، زبان اشاره، ۹۰ ثاینه و پادکست)، بخش غیر رقابتی (ویژه برگزیدگان سال‌های قبل) و بخش علمی (جستار، مقاله علمی، کتاب، رساله و پایان‌نامه) اجرا می‌شود.

خدابخشی اظهار داشت: ثبت‌نام در این دوره از جشنواره، مرداد امسال در سامانه kanoonfest.ir، آغاز شده و از مجموع ۴۰۰ شرکت‌کننده، اثر ۴۵ قصه‌گوی بخش رقابتی پس از داوری و پایش اولیه به مرحله‌ی استانی راه یافته است.

وی در ادامه افزود: از این تعداد، ۱۴ قصه‌گو پس از رقابت صحنه‌ای با ارزیابی داوران استانی به مرحله‌ی منطقه‌ای معرفی می‌شوند.

مدیرکل کانون استان سمنان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در دو بخش ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست این دوره از جشنواره تا پایان مهرماه امسال فرصت دارند تا اثر خود را در این سامانه بارگذاری کنند و داوری این بخش‌ها نیز به‌صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.