امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: دشمن تلاش می‌کند به هر بهانه‌ای انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور افزود: اغتشاشات پراکنده در خیابان‌ها واکنش دشمن به پیشرفت‌های ایران اسلامی است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه آمریکا و غرب با شروع پیروزی انقلاب، مخالف ایران و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،  بیان کرد: ایران اسلامی در اوج پیشرفت و قدرت و علم و استقلال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند تا نظام را زمین گیر کنند، ادامه داد: ابتکار عمل دست ملت ایران است و نمی‌توانند اهداف پلید خود را محقق سازند.

امام جمعه یاسوج به احساس مسئولیت ملت‌های آزاده نسبت به ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ملت‌های آزاده‌ای مانند کشور‌های لبنان، عراق، پاکستان، آمریکای لاتین و یمن، انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند و نسبت به سرنوشت و تغییرات آن بی تفاوت نیستند و در برابر آن احساس مسئولیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب درصدد تضعیف پایه‌های نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان بدانند ریشه‌های انقلاب اسلامی در تمام کشور‌های اسلامی و حتی غیر اسلامی ریشه دوانیده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تعدادی در اغتشاشات احساسات جوانان و مردم را تحریک کردند، افزود: این افراد با اقدامات خود موجب تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات شدند که باید جوابگوی اقدامات خود باشند.

آیت الله حسینی به هوشیاری و آگاهی مردم اشاره کرد و ادامه داد: مردم و جوانان این مرز و بوم آگاه و دانا هستند و دشمن نمی‌تواند در برابر این ملت اقدامی انجام دهد.

وی همچنین به رها شدن فضای مجازی در کشور انتقاد کرد و گفت: نتیجه این اقدام بمباران خبری بود که موجب تحریک افکار مردم شد و حالا نتیجه آن را به وضوح در جامعه می‌بینیم.

امام جمعه یاسوج به فرا رسیدن روز استاندارد اشاره کرد و افزود: نظارت بر کیفیت تولید یک ضرورت است و تولیدات در کشور باید در شان و منزلت مردم باشد.

وی فرا رسیدن روز پیوند اولیاء و مربیان را فرصتی مناست برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عنوان کرد و یادآور شد: این دانش آموزان سرمایه و آینده سازان کشور هستند.

آیت الله حسینی فضای آموزشی کارآمد را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: دانش آموزان باید در کنار دروس تحصیلی خود، مهارت‌های کسب و کار را نیز فرا گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.