رییس کل دادگستری کرمان گفت: استفاده از ظرفیت‌های بخش هنر در فرایند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم، منجر به نتایج مطلوب خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست بررسی روند برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی منطقه‌ای با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به میزان پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی، باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم گام‌های بلندی برداشته شود.

او به لزوم همدلی و وفاق برای تحقق پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و افزود: در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، اقدامات فرهنگی خوبی از جمله: تولید یک فیلم سینمایی، برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی و ... انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان، استعداد‌های هنری بسیار خوبی دارد و با استفاده از این استعداد‌ها می‌توان، تاثیرگذاری و ماندگاری اقدامات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم را افزایش داد.

 سید مهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به اجرای جشنواره تئاتر خیابانی در شهرستان جیرفت، گفت: این همایش در سال‌های گذشته نیز برگزار شده و اثرات بسیار خوبی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش خشونت برجای گذاشته است.

اصغر ستائی مختاری، رییس دادگستری جیرفت نیز بااشاره به اینکه ۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی در این شهرستان ارسال شده است، گفت: جامعه هدف برای برگزاری این جشنواره نیز شناسایی شده اند و در کنار این جشنواره، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم نیز برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار