جلالی در سفر خود به زنجان برای شرکت در شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی این استان، از مجتمع بین راهی پاسارگاد شهرستان ابهر بازدید کرد.

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور در بازدید از مجتمع گردشگری پاسارگاد شهرستان ابهر گفت: در حوزه صنایع‌دستی انتظار می‌رود هر هتل یا مجتمع گردشگری در این استان ظرفیت ایجاد یک نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی را داشته باشد.

او افزود: شهر تاریخی ابهر به عنوان یک بسته کامل گردشگری و وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، صنایع‌دستی و فرهنگی در کشور دارای ظرفیت ویژه است.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور ادامه داد: کالای فرهنگی و صنایع خلاق راه نفوذ است. صنایع‌دستی ما نماد هویتی و سلول‌های فرهنگی هستند و آفرینش‌های هنری که در صنایع‌دستی وجود دارد، در تمام دنیا بی‌نظیر است.

جلالی گفت: نمایش صنایع‌دستی و فروش آن‌ها با توجه به جذابیت و نمودی که دارند می‌توانند در در مجتمع‌های گردشگری مورد استفاده قرار گیرند.

او ادامه داد: در ساخت مجموعه گردشگری به همان مقداری که باید به نگهداری و حفاظت آن اهمیت داد، تبلیغات و برندسازی هم حائز اهمیت است و با ایجاد رویداد‌های مختلف باید از آن استفاده شود، رویداد‌ها به عنوان جاذبه‌های مکمل به رونق گردشگری در هر فضایی کمک می‌کنند.

جلالی گفت: جذب مشتری یک علم است و یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی است، آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری از ملزومات موفقیت در کسب‌و‌کار است، باید این علم را در عرصه گردشگری و صنایع‌دستی آموزش داد و در این عرصه به کار برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.