مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به برگزاری ۱۲۰ غرفه صنایع دستی در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین گفت: ۱۵۳ هنرمند صنایع دستی در نمایشگاه ملی صنایع دستی گردهم می‌آیند.

سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ارتباط با آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی، گفت: به علت فرا رسیدن فصل سرد سال این نمایشگاه به جای برگزاری در فضای رو باز در مجموعه نمایشگاهی کاسپین برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این دوره ۱۲۰ غرفه صنایع دستی با حضور ۱۵۳ هنرمند از کل کشور دایر خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه یک کلکسیون عظیم از صنایع دستی با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد و صنایع دستی کل کشور معرفی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بابیان اینکه غرفه مربوط به صنایع دستی به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد، ادامه داد: امیدواریم این جشنواره فتح بابی برای برگزاری مستمر نمایشگاه‌های صنایع دستی در استان باشد.

صفوی با اشاره به اینکه در حوزه آش نیز ۳۰ غرفه متشکل از منتخبین ادوار گذشته و منتخبین استان زنجان در مجموعه نمایشگاهی کاسپین حضور خواهند داشت، ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره با محوریت خانواده با مشارکت هنرمندان و اعضای خانواده برگزار و صحنه‌های زیبایی خلق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.