معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور پیش از ورود به زنجان از کارگاه چند منظوره نظریان بازدید با هنرمندان این کارگاه دیدار و گفتگو کرد.

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور  امروز پنجشنبه ۲۱ مهرماه در بازدید ازکارگاه چند منظوره نظریان، گفت: صنایع‌دستی زنجان باید از حالت تزئینی بیرون بیاید و کاربردی شود، باید صنایع‌دستی استان را به شکلی متحول کنیم که هنرمندان بیشتر تلاش کنند و ما هم کمک کنیم تا مسیر برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها هموار شود.

او افزود: برندسازی و اعتمادسازی برای خریداران نقش مهمی در بهره‌مندی اقتصادی تولیدکنندگان صنایع‌دستی ایفا می‌کند، صنایع‌دستی ارتباط مستقیم با هنر دارد، این‌ها محصولاتی هستند که مستقیما برگرفته از ذوق و سلیقه افراد با ملیت‌ها و زبان‌های مختلف هستند، پس طراحی لوگو صنایع‌دستی باید خیلی جدی گرفته شود.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور  گفت: همچنین اهمیت طراحی بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش محصولات امروزه امری غیرقابل انکار است و باید مدنظر تمام تولیدکنندگان قرار گیرد، ما مشکلات مربوط به مواد اولیه و گمرک را پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: این کارگاه چهار سال است که راه‌اندازی شده و شامل بخش‌های مختلف مانند رشته مسگری، ریختگری، نورد، خم‌کاری، مونتاژ، قلع و رشته سفال‌سازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.