افشارچی گفت: منطقه گردشگری زنجانرود تا پایان فصل پائیز امسال به بهره برداری می‌رسد.

محسن افشارچی استاندار زنجان عصر دیروز سه شنبه در مراسم افتتاح پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در زنجان، بابیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی لازم و اقدامات مناسب، حوزه گردشگری و صنایع دستی زنجان بیش از پیش معرفی شود، گفت: ساماندهی منطقه گردشگری در زنجانرود از جمله این اقدامات است.

او به ظرفیت‌های منطقه گاوازنگ زنجان نیز اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و اقدامات لازم و حل مسائل موجود، این مسیر نیز به منطقه گردشگری تبدیل خواهد شد.

افشارچی با تأکید بر لزوم فراهم کردن بستر‌های مناسب برای شادی، نشاط و پویایی هرچه بیشتر زنجانی‌ها، ادامه داد: هم اکنون عمران شهری و فعالیت‌ها در این خصوص به همکاری همه دستگاه‌های مرتبط بیش از دیگر حوزه‌ها نمود دارد و نتیجه آن رضایتمندی عموم مردم است.

استاندار زنجان به شعار " زنجان، میزبان مهربان " اشاره کرد و گفت: بر همین اساس باید مناطق مختلف گردشگری و آثار تاریخی استان را بیش از پیش در کشور معرفی کنیم.

او افزود: تلاش همه مسئولان استان رفع مشکلات مختلف به خصوص در بخش اقتصادی است تا با تزریق روحیه، ایجاد انگیزه و امید بیشتر زنجان منطقه بهتری برای زندگی عموم مردم استان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.