امام جمعه شهرکرد با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضا هیات دولت به استان در خردادماه امسال تاکید کرد: مصوبات سفر رییس جمهور به استان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خیلی جدی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز چهارشنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خدمت به مردم در اولویت کاری مسوولان باید قرار داشته باشد و کار‌ها را باید جهادی و انقلابی پیش برد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت عملی و انقلابی باید نقش آفرین باشند و سستی صورت نگیرد و کار امروز به فردا موکول نشود.

نکونام با تبریک هفته نیروی انتظامی و فرارسیدن هفته وحدت یادآور شد: حضور مردم استان در هفته گذشته در راهپیمایی و تظاهرات برای لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری بسیار با ارزش بود و خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره حرکت اغتشاشگران برای ضربه‌زدن به اموال عمومی و بیت المال گفت: نیروی انتظامی در این حوادث مظلوم واقع شدند و برای ایجاد امنیت و آرامش بیشتر در افکار عمومی مورد توجه قرار گیرند.

نکونام با اشاره به فرمایشات و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باعث شد جهالت برخی از افراد و پرده‌ها کنار برود، که این فرمایشات یک روشنگری داشت و لبیک گویی به این فرمایشات در اجتماعات و تظاهرات باید پررنگ‌تر باشد. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید نماز در جامعه زنده نگه داشته باشد، تاکید کرد:اقامه نماز باید در راس باشد چرا که نماز راس دین است، نباید به نماز بی‌اعتنایی کرد، نگذاریم نماز و اماکن عبادی کمرنگ شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار