پس از تغییرات در راس امور فنی کشتی فرنگی، کشتی گیران مغضوبی که شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را از دست می دادند امید جدیدی به ملی پوش شدن پیدا کردند.

 

در حالی که طی سال‌های گذشته انتخاب ملی پوشان کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های بزرگ چندان مورد رضایت کشتی گیران نبود و برخی مدعیان مغضوب همواره شانس ملی پوش شدن را از دست می‌دادند اما هم اکنون و با رفتن محمدبنا و آمدن حسن رنگرز بارقه‌های امید در دل تمام نفراتی که خود را در قواره تیم ملی می‌بینند روشن شده است.

مدعیان کشتی فرنگی بر این باور هستند که تنها راه عدالت محوری برای ملی پوش شدن برگزاری چرخه انتخابی شفاف و مشخص است و انتظار دارند حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی، سیستم انتصابی سال‌های گذشته را به طور کلی فراموش کند و انتخابی را در برنامه قرار دهد.

در همین راستا گفته می‌شود برنامه جامعی از سوی کادر فنی جدید تیم ملی کشتی فرنگی و فدراسیون کشتی صورت گرفته تا در نهایت چرخه‌ای قانونی و عدالت محور برای پس گرفتن حق از دست رفته برخی فرنگی کاران مدعی و پشت خط مانده تدوین شود. نکته امیدوار کننده در این موضوع، جدیت حسن رنگرز و همکارانش برای ساماندهی این وضعیت است.

رنگرز که تجربه بسیاری خوبی در زمینه فنی و مدیریتی دارد به محض قبول مسئولیت در تیم ملی وعده داد چرخه انتخابی به شکل کاملاً جدی و عادلانه اجرایی خواهد شد و به همین منظور باید دید چه زمانی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت‌های سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار