مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای فراهم کردن زمینه تقویت برابری و برادری بین مسلمانان است.

حجت الاسلام هادی نظیری گفت: هفته وحدت فرصت بسیار خوبی برای شکل گیری یک امت واحده اسلامی است و فرصتی برای شکل گیری امت مستضعفین عالم، به سبب اندیشه‌ها، سلایق، جریان‌ها و فرقه‌های مختلف است.

او گفت: مداخله دشمن و افراد دنیا طلب و هوسران موجب ایجاد انشعاباتی در فضای اسلامی شده است، در هفته وحدت باید همه امت اسلامی در حول محوریت پیغمبر به یک جمعی برسند که بتوانند تشکیل یک امت واحده را با هم فریاد و دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان می‌گوید: برای شکل گیری امت واحده، جریان پذیرش و نقش امام معصوم و امام عصر از یک طرف و آنچه ما در سیره و نگاه پیغمبر می‌بینیم باعث ایجاد ارتباط و اتصال بین آحاد مردم در جامعه اسلامی می‌شود.

به گفته او؛ هفته وحدت فرصتی است که انسجام، اخوت، ولایت، همبستگی بین جامعه اسلامی و تاروپود این جامعه اسلام ایجاد شود که بتوانیم گام رو به جلو را در این مسیر برداریم.

حجت الاسلام نظیری گفت: هفته وحدت در هر سال فرصتی است که یک گام به جلو برداشته شود و راهکار‌های مناسب و همیشگی برای ایجاد عمره، ارتباط و همبستگی بین آحاد مردم ایجاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.