مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بیش از ۵ تن پروفیل که در یک انبار آهن فروشی در شهر شیراز احتکار شده بود کشف شد.

غلامرضا سالاری گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که پروفیل‌های مکشوفه در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده و به قصد گرانفروشی در این محل احتکار شده است.

سالاری از تشکیل پرونده در این رابطه و احضار مالک آهن فروشی به تعزیرات خبر داد و /گفت: با توجه به احراز تخلف در تحقیقات انجام شده، شعبه رسیدگی کننده حکم به عرضه پروفیل‌ها در بازار و جریمه نقدی متهم به میزان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حق دولت صادر کرد.

محکومیت میلیاردی برای تقلب در فروش شیشه دو جداره

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی در شیراز به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

سالاری گفت: طی بازرسی سر زده از این واحد صنفی که در رابطه با فروش شیشه‌های دوجداره فعالیت می‌کند، تخلف تقلب در فروش انواع شیشه‌های دوجداره محرز و پرونده تعزیراتی برای متصدی واحد صنفی تشکیل شد.

او از احضار این فرد به تعزیرات خبر داد و گفت: با توجه به نظر کارشناسان و دفاعیات غیرقابل قبول متصدی واحد صنفی، شعبه رسیدگی حکم به جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی وی صادر کرد.

ضبط ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز / متهم نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: کامیون حامل سوخت قاچاق در حومه شهرستان شیراز شناسایی و توقیف شد.

سالاری گفت: از کامیون مذکور ۳۲ هزار لیتر گازوئیل کشف که با توجه به نداشتن مجوز‌های قانونی، محموله توقیف و پرونده تعزیراتی در این رابطه تشکیل شد.

او از شناسایی متهم اصلی پرونده خبر داد و گفت: در تحقیقات به عمل آمده تخلف این فرد در قاچاق سوخت محرز و شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه نقدی متهم به میزان ۱۸ میلیارد ریال در حق دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.