رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: بیش از ۴ میلیون و ۲۵۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل با بیان اینکه این میزان تخلف ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود گفت: میانگین سرعت استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده قوانین راهور را حتما کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل – آستارا با اشاره به اینکه در ۶ ماهه گذشته محور مشگین شهر-کنگرلو با ۱۷۶ هزار و ۹۱۴ تخلف، محور بران- قره آغاج با ۱۹۹ هزار تخلف و محور گرمی –بیله سوار نیز با ۱۵۲ هزار و ۶۴۲ تخلف جزء محور‌های دارای بیشترین تخلف سرعت غیر مجاز هستند تصریح کرد:۴۱ درصد ازتخلفات تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو به ثبت رسیده است.

نسیمی در مدت یاد شده از ثبت ۵۸۹ هزار و ۲۶۲ تردد تخلف سبقت غیر مجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و گفت: محور آستارا- اردبیل با ۱۰۱ هزار و ۴۷۳ تردد، اردبیل-سرچم با ۶۷ هزارو ۳۷۴ تردد و اسالم-خلخال با ۵۷ هزار و ۵۶۴ تردد بیشترین آمار تخلف سبقت غیر مجاز استان را به خود اختصاص داده اند.

او ثبت ۱۶ میلیون و ۲۶۱ هزار تردد تخلف عدم رعایت فاصله طولی را در ۶ ماهه گذشته در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و گفت: محور نیر- اردبیل، آستارا- اردبیل و اردبیل -آستارا جزء محور‌های پرتخلف عدم رعایت فاصله طولی استان هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در محور نیر- اردبیل یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۹۲ تخلف، محور آستارا -اردبیل یک میلیون و ۱۹۵ هزار و ۱۴۵ تردد و اردبیل -آستارا نیز یک میلیون و ۱۴۵ هزار تخلف فاصه طولی غیر مجاز به ثبت رسیده است.

نسیمی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.