سردار رفیعی کیا گفت: کاهش آمار شکایات نشان دهنده تلاش و مجاهدت و خدمات خوب همکاران انتظامی به مردم است.

سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی آمار شکایات و انتقاد‌ها از عملکرد پلیس استان در نیمه نخست امسال کاهش یافته است.

سردار رفیعی کیا افزود: این موضوع نشان دهنده درک بالای مردم فهیم استان مرکزی و مشارکت خوب آن‌ها با پلیس و هم نشان دهنده تلاش و مجاهدت و خدمات خوب همکاران انتظامی به مردم می‌باشد.

او اضافه کرد: این فرماندهی بصورت مداوم و شبانه روزی آماده ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی در رده‌های مختلف پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به هم استانی‌های عزیز در جهت حفظ و ارتقاء امنیت پایدار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی همواره و بی وقفه در تلاش برای ارتقاء خدمات رسانی به مردم است گفت: در تلاشیم در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رضایت خداوند متعال و مردم قدم برداریم.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های ملاقات مردمی بصورت هفتگی در طول سال انجام می‌شود ادامه داد: در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان این برنامه در هفته فراجا بصورت ویژه و هر روز انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: به مناسبت هفته فراجا و تقارن آن با هفته وحدت تسهیلاتی در راستای ترخیص وسایل نقلیه به عنوان بخشی از درخواست‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.