فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموریت‌های یگان ویژه در فراجا ماموریت‌های خطیر، تخصصی و با تفکر، تدبیر و شجاعت توام است .

سردارعبدالرضا ناظری در مراسم نمایش اقتدار یگان ویژه با اشاره به نقش آفرینی‌های یگان ویژه در عرصه‌های مختلف گفت: ماموریتی در فراجا وجود ندارد که یگان ویژه در کنار همکارانشان در پلیس‌های تخصصی اجرای ماموریت نکند و در همه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی که محور اصلی عملکرد ما در طول سال است، یگان ویژه حضور دارند و در همه ماموریت‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش آفرینی می‌کنند.

او تصریح کرد: ماموریت ذاتی یگان ویژه در دفاع از آرامش مردم، تامین نظم و انضباط و در فتنه‌های مختلف که از اول انقلاب فتنه‌های استکبار و صهیونیست کم نبوده، دفاع از امنیت بوده و در روز‌های اخیر که همه معاندین، سلطنت طلب‌ها و منافقین پای کار آمده و با یک بهانه آشوب گری را در جامعه ما رقم زدند، این یگان مقتدر به صحنه آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تضعیف نیرو‌های مسلح مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می‌کند، گفت: همکاران ما در روز‌های اخیر در اقصی نقاط کشور با حضور شبانه روزی خود و با تدبیر و شجاعت از امنیت و سلامت مردم دفاع کردند.

رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان هم یگان ویژه را ذخیره استراتژیک فراجا عنوان کرد و گفت: پلیس امروزه در رده‌های مختلف، تخصصی و کارآمد و قوی عمل می‌کند.

سرهنگ نوذر نوذری، فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز گفت: یگان ویژه یگانی ارزشی و ریشه دار است که الویت آن حفاظت از نظام و مردم است.

او افزود: نیرو‌های یگان ویژه در صحنه‌های حساس و اغتشاشات با شجاعت و ایمان راسخ در میدان بودند تا امنیت مردم را حفظ کنند.

برچسب ها: یگان ویژه ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.