رییس دادگستری استان کرمان گفت: پلیس به عنوان مظهر اقتدار کشور، جلوه‌هایی از رویکرد مردم محور، مقتدرانه وانقلابی را به نمایش گذاشت.

  حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در کرمان گفت: سبز قامتان نیروی انتظامی، به عنوان حافظان نظم و امنیت پایدار؛ در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، حفظ آرامش آحاد مردم در تمامی شرایط در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی ایفا کرده اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر به داشتن فرزندان برومندی است که برای حفظ اقتدار و استقلال این نظام تا پای جان استوار و ثابت قدم هستند.

او با اشاره به رویکرد مقتدرانه همراه با رافت نیروی انتظامی در حوادث و اغتشاشات اخیر به ویژه سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: مردم نیز به خوبی حمایت خود از سبزپوشان انتظامی را به نمایش گذاشته اند و این مهم، ارزش والایی به شمار می‌رود.

رییس کل دادگستری استان کرمان، حضور فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) و فرمایشات ایشان در قدردانی از پلیس را سند افتخاری برای این نیرو دانست .

او اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند، همه اقشار مردم و سازمان‌ها دست به دست هم دادند و از این فتنه جدید دشمنان قسم خورده اسلام و ایران گذر کردند، و جانفشانی‌های نیرو‌های انتظامی در خنثی کردن این توطئه‌ها در حافظه تاریخی ایرانیان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

برچسب ها: دادگستری ، توطئه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.