تفاهم نامه اجرای طرح کودک و طبیعت با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و آموزش و پرورش این استان به امضا رسید.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در راستای توسعه آموزش‌های منابع طبیعی در میان دانش‌آموزان و معلمان از طریق ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت، آموزش حفظ و احیای منابع‌طبیعی و تبدیل آن به یک باور در بین دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می‌شود.

آقای احمدی افزود:  ایجاد و توسعه فرهنگ دوستی با طبیعت در بین دانش‌آموزان، آموزش و توان‌افزایی معلمان در حوزه آموزش‌های منابع طبیعی و محیط زیست، جذب، ساماندهی و آموزش دانش‌آموزان در طرح ملی همیاران طبیعت (همیار دانش‌آموزی)، جذب، ساماندهی و آموزش معلمان در طرح ملی همیاران طبیعت (همیار مروج)، مشارکت در اجرای برنامه‌های مناسبتی و طرح کودک و طبیعت (برنامه‌های هر مدرسه یک نهالستان، یک ساعت با جنگلبان و ...)، ترویج فرهنگ نهالکاری و حفاظت و احیاء منابع‌طبیعی (جنگل، مرتع و...) از جمله اهداف طرح کودک و طبیعت است.


بیشتر بخوانید


افشین امیریان سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم افزود:  امسال ۱۱۲ هزار همیار طبیعت در هزار و ۵۱ آموزشگاه ابتدایی خواهیم داشت و طرح کودک و طبیعت با همکاری ۱۹ هزار نوآموز در ۸۰۵ پیش دبستانی اجرا می‌شود.

مدت اعتبار این تفاهم‌نامه سه سال و توافق طرفین قابل تمدید است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار