مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دبیران دوره اول متوسطه استان در ششمین جشنواره کشوری نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خبر داد.

محمود نقوی گفت: این جشنواره در سه محور با عناوین نوآوری در بکارگیری رسانه‌های پرشمار، نوآوری در مشارکت اولیا در فرآیند آموزش و نوآوری در سنجش آغازین باهدف شکوفایی خلاقیت و به اشتراک گذاشتن تجارب معلمان در این زمینه ها، به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

او گفت: در فرآیند اجرای این جشنواره ۱۲ هزار و ۳۰۰ معلم خلاق و نوآور از ۳۱ استان در قالب چهار هزار و ۹۸۵ تیم و در ۹ درس دوره اول متوسطه با هم رقابت کردند و دبیران دوره اول متوسطه استان همدان موفق به کسب رتبه اول در سه محور جشنواره شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در محور طراحی و کاربرد سنجش‌های آغازین، "حمید نوروزی"، "مریم شاملو" و "الهام جوهریان" از ناحیه ۲ همدان، در محور روش‌های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند کلاس، "امین جلیلوند"، "یوسف، ولی زاده" و "سلیمه جعفری" از شهرستان اسدآباد و در محور تولید و به کارگیری رسانه‌های پرشمار "شیوا محمودی"، "اعظم کرمی" و "شیرین پنبه ای" از شهرستان ملایر عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان  بر تقویت و پیگیری کیفیت بخشی در مدارس تاکید کرد و گفت: یکی از کار‌هایی که در این راستا انجام شده برگزاری طرح امین یک و ۲ برای تقویت مسائل پرورشی، دینی و اعتقادی دانش آموزان است که با همکاری حوزه علمیه همدان اجرا می شود.

نقوی گفت: در مدارس باید اذان ظهر پخش و برگزاری نماز جماعت در آموزشگاه‌ها تقویت شود.

استان همدان ۳۰۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.