بهینه‌سازی مصرف گاز در ۴۵۰۰ واحد موتورخانه خراسان رضوی

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ مشترک با چهار هزار و ۵۰۰ واحد موتورخانه به صورت رایگان بهینه سازی شده است.

حمیدرضا افشون رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از ابتدای آغاز طرح بهینه سازی موتورخانه‌ها که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است، تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ مشترک با چهار هزار و ۵۰۰ واحد موتورخانه در این استان به صورت رایگان بهینه سازی شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۹ شرکت پیمانکاری برای بهینه سازی مصرف موتورخانه‌های خراسان رضوی تائید صلاحیت شده اند، افزود: اجرای کار با توجه به میزان مصرف مشترکین در کمتر از ۲ ماه انجام می‌شود.

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: بهینه‌سازی موتورخانه‌ها مصرف گاز را به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌دهد و در این راستا نیز شرکت گاز خراسان رضوی برای این اقدام تاکنون رقمی بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ریال هزینه کرده است.

افشون بیان کرد: تمامی مشترکین خانگی، تجاری، دولتی، آموزشی، گردشگری و مذهبی که مصرف سالانه آن‌ها بیش از ۲۵۰۰ مترمکعب بوده و سامانه گرمایشی آن‌ها موتورخانه است می‌توانند برای بهینه سازی موتورخانه واحد خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها شماره اشتراک خود را ثبت و خدمات طرح را دریافت کنند.

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های تاسیسات گرمایشی واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری با شماره تلفن ۱۵۹۴ مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.