زنگ جشن عاطفه‌ها با محوریت پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در مدارس خوزستان طنین‌انداز شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در نظر داریم برای اولین بار با مشارکت آموزش و پرورش در استان طرح سفیران احسان و نیکوکاری را در مدارس اجرا کنیم و امسال در جشن عاطفه‌ها کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همت مردم نیکوکار و خیر خوزستان جمع‌آوری شود.

جمال شیبه می گوید: امسال با برطرف شدن محدودیت‌های کرونا، تمام دانش‌آموزان به صورت حضوری در کلاس حاضر شدند و توانستیم جشن عاطفه‌ها را باشکوه‌تر و با حضور دانش‌آموزان برگزار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: با توجه به اینکه ما در کمیته امداد افتخار خدمت به ۴۵ هزار دانش‌اموز را داریم لذا مطابق با روال و سنت حسنه‌ای که همه‌ساله در کشور و استان ما وجود دارد از ابتدای مهرماه جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور آغاز شده و همکاران ما در تلاش هستند هدایای مردم را در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

به گفته این مقام مسئول در این طرح کارت‌هایی طراحی می‌شود و دانش‌آموزانی که تمایل دارند با عضویت در این طرح به عنوان سفیر احسان و نیکوکاری دیگران را جهت کمک به نیازمندان تشویق می‌کنند.

او گفت: جشن عاطفه با مشارکت صداوسیما، آموزش و پروش، سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشن ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری به‌ویژه در بین دانش آموزان، تأمین بخشی از نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند است و اصحاب رسانه در آگاه کردن مردم و تشویق آن‌ها به مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

شیبه با دعوت از مردم به راه‌های کمک خیران جهت شرکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم سخاوتمند خوزستان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* در این امر خیر شرکت کنند؛ همچنین تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحت پوشش این نهاد آماده دریافت کمک‌ها نقدی و غیرنقدی خیران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.