مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: رفع گرفتگی و شست و شوی شبکه فاضلاب به طول یک هزار و ۲۳۵ کیلومتر انجام شده است.

حسین خواجوی گفت: رفع گرفتگی، شست و شوی شبکه فاضلاب به طول  یک هزار و ۲۳۵ کیلومتر، ۱۰۰ مورد همسطح سازی و نصب درب منهول و ۴ مورد رفع شکستگی خطوط فاضلاب در مدت مذکور انجام شده است.

او می گوید: تعمیر بیل بکهول و خودروی جنتکس، بازسازی و سیم پیچی تعداد ۲ دستگاه الکتروپمپ ۴ اینچ، ۲ دستگاه الکتروپمپ ۶ اینچ جهت ذخیره و نصب در ایستگاه‌های مختلف شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

به گفته او ایستگاه پمپاژ فاضلاب PS ۴، قبل از آغاز بارندگی اورهال همه تابلو برق‌ها انجام شد، ضمن اینکه خطوط دفع فاضلاب در مناطقی از شهر لایروبی شدندو سایر مناطق در دستور کار پیمانکار لایروب هستند و همچنین اصلاح شبکه خطوط جمع کننده فاضلاب شهرک شهید صدوقی، فاز ۵، تعاونی شهرداری و خط اصلی شهرک شهید دستغیب به مناقصه گذاشته شد و به زودی با مشخص شدن پیمانکار مربوطه شروع بکار خواهد نمود.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره)  گفت: سرکشی مستمر شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، سرکشی از وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

این مقام مسئول در بخش آب گفت: ترمیم و اصلاح ۲۰۳ مورد شکستگی، افزایش شبکه آبرسانی به منطقه فاز چهار حجت ۷ به طول ۲۳۰ متر به قطر ۴ اینچ، اصلاح شبکه آبرسانی در منطقه خیابان ۱۷ شهریور به طول ۸ متر به قطر ۱۰ اینچ را از دیگر اقدامات انجام شده در بخش شبکه آبرسانی برشمرد.

خواجوی گفت: علت اصلی این شکستگی‌ها علاوه بر قدمت و فرسودگی خطوط شبکه، بر اثر تردد خودرو‌های سنگین در سطح شهر و انشعابات غیر مجاز است که این موارد موجب افت فشار، کاهش کیفیت آب شرب شهروندان می‌شوند.

به گفته او تعمیر پمپ و الکتروموتور شماره یک تاسیسات آبرسانی به طور کامل، تعمیر ساخت استار تابلو برق شماره ۲ و ۳ و تعویض فن خنک کننده و راه اندازی مجدد آن، تعمیر الکتروموتور و پمپ شماره ۱، محوطه سازی و پاکسازی کامل محوطه نیزار با تلاش نیرو‌های بهره برداری آب، تعمیر و جوشکاری لوله‌های فیلتر شماره ۲ و ۳، جوشکاری و برشکاری آن، تعمیر و نوسازی سیستم لوله کشی مسی و فلزی دستگاه تزریق کلر و اورهال دستگاه کلر زنی و همچنین نوسازی سیستم برق کلر زنی و سیستم روشنایی محوطه تاسیسات آبرسانی با اضافه کردن و کابل کشی ۵۰ متر ونصب ۵ عدد نورافکن از دیگر اقدامات انجام شده در بخش تاسیسات آبرسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.