مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تحقق ۷۰ درصدی در عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب ماهشهر خبر داد.

محمد رضا کرمی نژاد گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده ۶۰ هزار متر مکعب آب در شبانه روز از پساب تولیدی تصفیه خانه فاضلاب ماهشهر به پتروشیمی بندر امام انتقال داده می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می گوید: طرح فاینانس تصفیه خانه فاضلاب بندر ماهشهر با ظرفیتی بالغ بر ۷۵ هزار متر مکعب در شبانه روز طبق برنامه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کرمی نژاد گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح باید در مدت زمان ۷ ماه تکمیل میشد که با تلاش مجموع عوامل اجرایی این طرح تا پایان سال جاری یعنی ۵ ماهه وارد مدار می‌شود، تصفیه خانه فاضلاب شادگان سال گذشته با حضور وزیر کشور وارد مدار بهره برداری شد و امسال پساب این تصفیه خانه با اجرای تفاهم نامه‌ای به فولاد شادگان انتقال پیدا کرد.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آبفا خوزستان گفت: طرح‌های فاینانس فاضلاب از سال ۹۷ متوقف شده بودند، مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان و مجموعه ارشد پتروشیمی با اجرای این طرح موافقت‌های لازم را داشته اند.

فرزان عباسیان می گوید: لوازم و تجهیزات الکترومکانیک برای تصفیه خانه فاضلاب بندر ماهشهر خریداری و موجود می‌باشد و این طرح با سرعت اجرایی وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.