روستاییان و عشایر تحت حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی بیمه تکمیلی می‌شوند.

اسدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرار است فردا طی همایشی در تهران بیمه تکمیلی نیز به مزایای صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور اضافه شود گفت: با اجرای این طرح ۵ هزار نفر از مستمری بگیران و بازنشستگان این صندوق در استان از بیمه تکمیلی بهره‌مند می شوند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۷ هزار نفر مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هستند افزود: از این تعداد ۵۴ هزار نفر بیمه شده در این صندوق هستند که بیشترین افراد بیمه شده مربوط به شهرستان قائنات با ۵۱ درصد است.

اسدی ادامه داد: هم اکنون ۵ هزار و ۲۰۰ نفر بازنشسته در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان وجود دارد.


بیشتر بخوانید


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی عنوان کرد: تمامی افرادی که تحت حمایت صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی در استان نباشند، می‌توانند تحت حمایت بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قرار گیرند.

او اظهار کرد: شرایط سنی بیمه در این صندوق بین ۱۸ تا ۵۰ سال است و همه افراد از جمله زنان خانه دار، قالی بافان، روستاییان، کشاورزان و عشایر می‌توانند تحت حمایت بیمه بازنشستگی این صندوق قرار گیرند.

اسدی تصریح کرد: از مزایای این صندوق می‌توان به پرداخت مستمری، از کارافتادگی و مستمری به بازماندگان و همچنین نقل و انتقال سابقه بیمه از این صندوق به دیگر صندوق‌ها اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.