امام جمعه‌ شهرستان‌ها این هفته خود به نقش دشمنان در ایجاد فتنه،دو قطبی کردن کشور، ناامن کردن امنیت کشور،اقتدار نیرو‌های نظامی و امنیتی، و خدشه به اقتدار کشور پرداختند.

نمازجمعه میناب

 امام جمعه میناب گفت: آمریکا با ایران قوی ومستقل درجهان مخالف است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: دشمنان به دنبال پنج موج دین هراسی؛ اسلام هراسی؛ شیعه هراسی؛ ایران هراسی و انقلابی هراسی در مردم جهان اسلام است.

 نماز جمعه رودان

امام جمعه رودان گفت: حساب معدود افرادی که به عنوان هنرمند یا ورزشکار در حوادث اخیر نقش پیاده نظام دشمن را ایفا کردند از جامعه هنری و ورزشی کشور جداست.

حجت الاسلام مهدی دری گفت: دشمن که از حمله وهجوم نظامی به کشور خود را عاجز وناتوان می‌بیند برای جلوگیری از الگو شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا دل به ایجاد نارضایتی و اعتراضات مردمی باهدف تضعیف انقلاب و براندازی و درنهایت تجزیه کشور بسته است.

نماز جمعه  جاسک

امام جمعه جاسک گفت: دشمن بدنبال این است که امید و احساس مسؤلیت را از جوانان ما بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس ذاکری گفت: اگر نیرو‌های مسلح تقویت شود امنیت کشور تقویت می‌شود چرا که امنیت زیرساخت همه زندگی است.

 نماز جمعه پارسیان

امام جمعه پارسیان گفت: حفظ و تقویت وحدت وظیفه آحاد جامعه اسلامی است و هر کسی خلاف این مسیر حرکت کند قطعا دلسوز امت اسلامی نیست.

حجت الاسلام بارانی رزم ناو شهید سلیمانی را نماد پیشرفت؛ اقتدار دریایی و ارتقای توانمندی ندسا معرفی گفت: امروز همه مستکبران عالم در خلیج فارس باید نام مبارک شهید سلیمانی را با زبان فارسی صدا بزنند و در برابر اقتدار فرزندان انقلابی ملت ایران در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود بیاورند.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: پیامبر با مهربانی و اخلاق کافران را به اسلام دعوت کرد و امروز با نباید با رفتار و اخلاق خویش کاری کنیم که مردم نسبت به اسلام و انقلاب دوری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت ساحلی و دریایی شهرستان می‌توان با توریست ظرفیت بزرگی برای اشتغالزایی کشور و شهرستان فراهم کرد.

 نماز جمعه بوموسی

هدف دشمن از ایجاد آشوب و اغتشاش در جامعه براندازی نظام است.

امام جمعه موقت بوموسی گفت: دشمنان با بهانه قرار دادن مرگ خانم مهسا امینی و ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، به دنبال براندازی نظام بودند.

حجت الاسلام والمسلمین خزایی گفت: ملت ایران مثل همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان زدند و نشان دادند که مثل همیشه پشتیبان نظام و انقلاب و کشور خود هستند.

نماز جمعه بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: وحدت استراتژی مشخص جمهوری اسلامی است و ما رمز موفقیت خود را وحدت می‌دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا گفت: جمهوری اسلامی در آستانه فتح الفتوح است و تحرکات دشمنان نشان از درماندگی آن‌ها در مقابل پیشرفت‌های همه جانبه ایران قوی اسلامی است.

 نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه موقت بشاگرد گفت: کسانی که نمی‌خواهند وحدت در ایران اسلامی باشد سود و منافع اشان از راه همین نا آرامی و تفرقه اندازی هاست.

حجت الاسلام علی ابراهیمی گفت: آنچه که امروز ایران اسلامی به آن نیاز دارد وحدت بین تمامی مذاهب است که وجود دارد و دشمن به هدف شوم خود که تفرقه و نفاق است نخواهد رسید.

نماز جمعه هرمز

امام جمعه هرمز گفت: جهان استکبار اگر بخواهد مانع پیشرفت و آفرینش تمدن در جامعه‌ای شود در گام نخست تخریب امنیت آن جامعه را هدف قرار می‌دهد و اگر نتواند به دنبال کاهش ضریب امنیت در آن جغرافیا می‌رود.

حجت السلام فتح الله بهزادی گفت: نیروی انتظامی با وظایف و ماموریت‌های گسترده‌ای که برعهده دارد، مظلوم‌ترین دستگاه در بین ادارات و نهاد‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.