امام جمعه گرگان گفت: آمار ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی نشان دهنده ایثار این قشر در راه دفاع از مردم و امنیت کشور است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز جمعه ۱۵ مهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: جانفشانی نیرو‌های انتظامی در تقدیم ۱۳ هزار شهید، نمونه بارز تلاش صادقانه آن ها در تامین امنیت است.

آیت الله نورمفیدی افزود: پلیس به صورت شبانه روزی از دورافتاده‌ترین نقاط مرزی گرفته تا شهر‌ها و روستاها به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به جامعه و تأمین نظم و امنیت است.

امام جمعه گرگان گفت: در اتفاقات اخیر، اغتشاشگران حجاب و مسائل زنان را بهانه‌ای قرار دادند تا زنان و دختران را به خیابان‌ها بِکشند، اما جز تعدادی کمی اغلب دختران و زنان ایرانی در برابر این توطئه دشمنان ایستادند.

او افزود: مسئله حجاب، بهانه است و دشمنان قسم خورده با سوءاستفاده از این موضوع قصد پیاده کردن اهداف پلید خود در نسبت به کشورمان دارند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در مسئولیت‌های بزرگ از جمله دانشگاه، مراکز دولتی و صنعتی حضور دارند و ثابت کردند که حجاب مانع پیشرفت کاری آنان نشده است.

او ادامه داد: با هوشمندی اقشار مختلف مردم و همراهی آن‌ها با نهاد‌های نظامی و انتظامی این فتنه خاموش شد و بی تردید نقش مردم بسیار ارزشمند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
پس چرا سختی کار به آنها تعلق نمیگیرد!!!!!!!؟