در آستانه هفته ملی کودک، معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان برنامه‌های استان به این مناسبت را اعلام کرد.

 معاون آموزش ابتدایی کردستان گفت: مراسم هفته ملی کودک همچون سال‌های گذشته از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" برگزار می شود.

غلامعلی کرمی نیاز با تاکید بر ضرورت همراهی وهمکاری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه با سایر حوزه‌های مرتبط با کودک جهت اجرای مطلوب مراسم، اظهار داشت: برنامه‌ها و مراسم هفته ملی کودک با رویکرد آموزشی و پرورشی متناسب با ارزش‌ها و فرهنگ ملی، محلی و هفته وحدت برگزار می‌گردد.

 او گفت: برگزاری برنامه نمادین با حضور مسئولین شهرستانی، برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی ترویجی با موضوعات مرتبط با کودکان، تولید کتاب، بولتن، محصولات فرهنگی، سرگرمی، برگزاری مراسم رسمی آغاز یا پایان هفته ملی کودک، برپایی غرفه‌های معرفی نهاد‌های اجتماعی مرتبط با موضوع کودک، از طریق تعامل و هماهنگی با سایر سازمانها، هم افزایی ظرفیت‌ها و اجرای پروژه‌های مشترک بین سازمانی از جمله این برنامه هاست‌.

 معاون آموزش ابتدایی کردستان افزود: دعوت از هیات‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، اجتماعی و رونمایی از تولیدات سازمانی، بومی و عرضه محصولات فرهنگی، برنامه‌ها و آثاری که توسط مربیان، اولیای تربیتی و بزرگسالان با موضوع کودکان تهیه و تولید شده که از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی استان در این ایام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.