سرپرست اداره کل راه آهن شرق از جابجایی بیش از ۱۹۵ هزار مسافر به وسیله قطار از ابتدای امسال تاکنون در این اداره کل خبر داد.

حکامی قاسمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ هزار و ۳۷۲ نفر به وسیله قطار در این اداره کل جابجا شده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۱۰۲ هزار و ۸۸۴ نفر جابجا شده اند ۹۰ درصد افزایش دارد.

او افزود: ۹ رام قطار مسافری کرمان – مشهد، بندرعباس – مشهد، یزد – مشهد، شیراز – مشهد، طبس – تهران و خواف – تهران در این محور به مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

حکامی قاسمی بیان کرد: هم اکنون میزان سهمیه اختصاص یافته به این اداره کل از قطار‌های کمربندی و عبوری بر اساس سهمیه این اداره کل، ۲۰۴ صندلی به صورت رفت و برگشت است که امکان جابه‌جایی مسافران از تمامی شهر‌های خراسان جنوبی نیز وجود دارد و هم استانی‌ها می‌توانند با خودرو به طبس مراجعه کنند و با پارک خودرو در پارکینگ‌های موجود ادامه سفر خود را با قطار انجام دهند.

سرپرست اداره کل راه آهن شرق با بیان اینکه قطار‌های باکیفیت مناسب و بالا در این محور تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند گفت: هم اکنون دفاتر فروش بلیت‌های قطار در بیشتر شهر‌ها فعال است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.