سعید صفرزاده گفت: متاسفانه با یک ثانیه اختلاف نتوانستم پیراهن طلایی مسابقات تور دوچرخه سواری آذربایجان را به دست آورم.

سعید صفرزاده رکابزن تیم دوچرخه‌سواری آرویج شرق امیدنیا نکا درباره برگزاری مسابقات تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان اظهار کرد: بعد از ۲ سال وقفه تور آذربایجان برگزار شد که خداراشکر توانستم در مجموع تمام مراحل جایگاه دومی را به دست بیاورم. با یک ثانیه اختلاف پیراهن طلایی را از دست دادم و سلطان کوهستان شدم. نتیجه خوبی بود، زیرا رقابت‌ها در شهر خودم بود و در شهر خودم همیشه کسب عنوان نخست حس و حال عجیبی دارد. می‌توانستم پیراهن طلایی هم از آن خودم کنم، اما متاسفانه به دلیل یکسری مسائل فنی نشد به این عنوان ارزشمند هم برسم.  

او افزود: ۲ تیم بلژیک و آلمان از تیم‌های خوب و عالی بودند که می‌خواستند هر طور شده به امتیاز بالایی برسند. این مسابقات در فدراسیون جهانی دارای امتیاز زیادی بود و در رنک جهانی تاثیرگذار است، به همین خاطر همه برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کردند.

رکابزن تیم دوچرخه‌سواری آرویج شرق امیدنیا نکا تصریح کرد: برای فصل جاری که یک لیگ دیگر در پیش داریم و زمان آن حدود یک ماه آینده در اصفهان است آماده می‌شوم. پس از آن وارد فصل بدنسازی و مدتی نیز استراحت تا دوباره فصل جدیدی از زندگی‌ام را در عرصه ورزشی آغاز کنم.

او درباره اینکه شرایط در باشگاه آرویج به چه صورت است، گفت: آرویج شرق امیدنیا یک تیم نوپا و تازه وارد در لیگ است که خوشبختانه امسال توانستیم روی سکوی نخست لیگ قرار بگیریم. جا دارد از مسئولان این باشگاه از جمله عبدالمطلب کریمی و همچنین عبدالرضا فولادی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که این بستر را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم در این تیم خوب حضور داشته باشیم. امیدوارم حمایت‌های بیشتری از این تیم شود تا در سالیان آینده با فعالیت و انگیزه بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

صفرزاده درباره اینکه دوچرخه‌ای که متعلق به او بود به فدراسیون پس داد، بیان کرد: سرپرست فدراسیون حق مطلب را به خوبی ادا کرد و با قلدری و زورگویی تمام که من تاکنون از هیچ رئیس فدراسیونی ندیده‌ام، دوچرخه‌ای که به من تعلق داشت را پس گرفت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۸:۲۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
اگه مال خودت بود پس چرا میگی "پس گرفت" بگو غصب کرد دزدید یا امثالهم بعد برو شکایت کن
ولی اگه بهت قرض داده بودن شرایط فرق میکنه
البته کم توجهی و بی محبت بودن اونا هم جای خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
برای دوچرخه‌هایی که به زور پس گرفته شدند...
United States of America
HOSSEIN
۱۵:۰۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
شما عزیزان مثل سرباز و مدافع وطن هستین برای ما قابل احترام پس با مدال و بی مدال چشم و جان ما هستی ناراحت مدال نباش شما ها که در میادین ورزشی خودمان و پرچم مقدس ایران رو با لا میبرید ما دوست داریم
آخرین اخبار