هنرمندان صدا و سیمای خراسان جنوبی در جشنواره مهر سینمای ایران درخشیدند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: هنرمندان صدا و سیمای خراسان جنوبی در ۴ بخش تله فیلم، بازیگری، مستند و پویانمایی جشنواره مهر سینمای ایران خوش درخشیدند.

او با اشاره به اینکه اامید واحدی فر برای تهیه کنندگی فیلم‌های بلند و سید محمد موسوی نژاد به مرحله کشوری معرفی شدند افزود: محمدرضا زمانی پور به خاطر تولیدات نمایشی متعدد در صدا و سیمای خراسان جنوبی به عنوان هنرمند برتر سال شناخته شد.

آینه دار ادامه داد: در بخش پویانمایی نیز آقایان حمید موسوی نژاد، مهدی مرتضوی و محمد کارگر در تدوین و کارگردانی مجموعه پویانمایی هوپری حائز رتبه برتر شدند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: جوایز بخش تله فیلم نیز به مریم هاشمی در فیلمنامه نویسی صدا کن مرا، محمد مهربان در تصویربرداری، مرتضی معتمدی راد و عبدالله اسماعیلی در تدوین و جلوه‌های ویژه صدا و تصویر و محمد رضا زمانی پور در کارگردانی صدا کن مرا تعلق گرفت.

 او بیان کرد: در بخش مستند نیز محمد عبدالهی برای مستند‌های باغ گلشن طبس و تالاب کجی نهبندان و حسین روئین تن نیز در تصویربرداری مستند منصوره حائز رتبه برتر شدند.

آینه دار تصریح کرد: در بخش بازیگری احسان محمدیان برای بازی در تله فیلم صدا کن مرا، احمد حسینی مقدم برای بازی در چند تله فیلم
و خانم مزروعی برای بازی در مجموعه فیلم های سال، برتر این جشنواره شدند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه امید واحدی فر نیز در بخش نماهنگ، برای نماهنگ رستاخیز شن به عنوان کارگردان برگزیده جشنواره شناخته شد گفت: در بخش بازیگری احسان محمدیان برای بازی در تله فیلم صدا کن مرا، احمد حسینی مقدم برای بازی در چند تله فیلم و خانم مزروعی برای بازی در مجموعه فیلم های سال، برتر این جشنواره شدند.

اوافزود: امید واحدی فر نیز در بخش نماهنگ، برای نماهنگ رستاخیز شن به عنوان کارگردان برگزیده جشنواره شناخته شد.

آینه دار همچنین  گفت: هیئت داوران از حسین یوسفی در مقام کارگردانی، نویسندگی، تصویربرداری و تدوین فیلم حوالی سارسیر، بازسازی شده عملیات های دفاع مقدس قدردانی ویژه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.