رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همه هدف شهیدهاشمی، این بود که تهدیدات را از مردم، نظام و انقلاب اسلامی ایران دور کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفان کشور با خانواده شهید سید حمیدرضا هاشمی دیدار کرد و شهادت این فرزند برومند ایران اسلامی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهید سید حمیدرضا هاشمی با اشاره به همکاری مستقیم خود با این شهید عالی مقام در استان سیستان و بلوچستان گفت: این شهید گرانقدر، یکی از نیرو‌های مخلص بود و اخلاص در سراسر وجود وی به خوبی دیده می‌شد.

او با تاکید یر اینکه همه هدف این شهید این بود که تهدیدات را از مردم، نظام و انقلاب اسلامی ایران دور کند، بیان داشت: اخلاص در نیت و برخورد بسیار خوب؛ حتی با معاندینی که وی آن ها را دستگیر می‌کرد، از ویژگی‌های برجسته این شهید گرانقدر بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه شهید سید حمیدرضا هاشمی، نگاه قومیتی و مذهبی نداشت، تصریح  کرد: او همواره تلاش می‌کرد افرادی که راه را به اشتباه رفته اند، هدایت کند و از این رو در بین مردم منطقه مورد احترام بسیار بود.

او  با اشاره به اینکه شهید با عاقبت بخیری از ماموریت‌های خود در سیستان و بلوچستان خارج شد، تصریح کرد: ایشان شهیدگونه زندگی می‌کرد و در نهایت خداوند اجر تلاش‌های صادقانه وی را داد و او  به سعادت رسید.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: شهید هاشمی به مانند حاج قاسم دنبال شهادت می‌گشت و امروز به این فیض عظیم نائل شده است.

شهید حمیدرضا هاشمی از نیرو‌های تیپ ۳۸ زرهی کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بود که توانسته بود با حضور تاثیرگذار و مخلصانه خود در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان آرامش خاصی را در در این استان ایجاد کند؛ اما در نهایت روز جمعه مورد حمله تروریستی دشمنان کوردل قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.